en diss

2012-11-26
10:17:00
 
 
Kollade runt på massa klädsidor och fick se att jackor som dessa ↑ finns överallt? Har också sätt att jättemånga gå runt med sånna ute på bruket/stan. Visst det kanske är jättefina enligt vissa, men enligt mig är det inte ett dugg fina. Att dom är fina på vissa människor, det kan jag erkänna. Men det är inte många jag sett som INTE har sett ut som en vandrande marshmellow eller . Fast det är ju tur alla har olika smak iallafall, men eftersom jag inte gillar sånnahär jackor alls så blir det en DISS för min del.  Sen att det är jättevarma och sköna på vintern, det kan jag ju inte säga något om, för det är det säkert! Men att gå ut på stan i sånna och man inte alls passar i det, nejtack.. Inte min stil. :)  
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄRE NÅGOT FEL ATT JAG KANSKE VILL GÅ RUNT Å SE UT SOM EN VANDRANDE MARSMALLOW !?!??!?!?!?!?! ......................................................................................................................................

bara för att david d ser ut som en :| ny tränd duvet......

2012-12-03 @ 22:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0