frågor och svar

2012-10-13
01:42:31

KÄRLEK

 Har du någonsin haft ett seriöst förhållande? - nej
 Hur många har du varit tillsammans med? - 3 typ
 Vem var du senast tillsammans med ? - Linus
Är du tillsammans med någon nu, isåfall vem? - ingen
Hur länge har ni varit tillsammans? - 
 Sötaste paret? - Ida & Oskar :)
Hur ser din drömpartner ut? - Blondt hår och blå ögon eller brunt hår med bruna ögon :') snygg stil på kläder
 Hur ska din drömpartner vara? - har typ inga krav, men söt, ha humor & va snäll.  Sen typ inte skämmas över att han är tsm med mig, älska mig för den jag är osvosv.
Hur många gånger har du varit kär? - En 
Okej, seriöst, hur många gånger har du varit kär , RIKTIGT kär? - Ingen
 Vem var din första kärlek? - öhm, linus. för dagis räknas väll inte antar jag ;)
 


 

DÅLIGA TIDER

Har du druckit alkohol? - No

Röker du? - nej

Snusar du? - nej

Har du knarkat? - nej!
Hur ofta festar du? - Inget alls
Vad gillar du att dricka? - JA! COLA<3
Har du bra självförtroende? - Nej, men inte heller så jag går och mår dåligt
Hur mår du egentligen? - Just nu, inge bra alls faktiskt.
 Har du någon gång brutit mot lagen, isåfall hur? -haha

DÖD/LIV

Har du varit på begravning? - ja
Isåfall, vilka ? - Gammelmorfars.
Har någon nära dig dött? - yes.
Hur vill du dö? -  somna in

 Vill du dö? - ja nån gång, men inte nu
Har du någon gång varit på dop? - mm
Isåfall, vilka? - Min kusins
Gillar du livet? - jadå, ibland
Vem som står nära dig fick senast barn? - Vet inte
Vill du ha barn, och hur många? - nej, fast kanske.. isåfall 2-3


DU

 Vart bor du? - Hoffeeee
 Vilken skola går du på? - p3
 Är du smal eller tjock? - hahahaha fet
Är du snygg? - aa skitsnygg mm aa
 Är du nöjd med ditt utseende? - ja, det ska alla vara. Tänk att ingen i hela världen ser ut exakt som DU och alla ser olika ut.
 Vad gillar du mest med dig själv? - min hårfärg
 Och vad vill du ändra på? - mina ögon och näsa
 Vad heter du? - My Wesström
 Gillar du ditt namn? - nej
 Vad gör du på fritiden? - Pluggar, är med familjen & kompisar

FAVORIT

Mat: Makaronesallad
 Dricka: cola
 Färg: lila
 Musik: One direction♥

Låt: Alla 1D;s och massa andra låtar

 Veckodag: Fredag
Sport: Hockey
Godis: Choklad
 Artist/band: One direction :love: 
skådespelare/skådespelerska: :| 

SKOLA / ARBETE

Går du i skolan? - ja
Trivs du? - ja
Favoritämnen? - Hemkunskap
Vilka ämnen gillar du inte? - Alla utom hemkunskap xD
 Vilka lärare gillar du / gillar du inte? - Gillar mina mentorer å ogillar häxjäveln
 Vart har du praoat? -  hanssons
 Har du någon gång sommarjobbat & vart? - Hos mormor o morfar ;)
Vad vill du jobba som? - Typ, kock eller stylist eller ngt
Varför? - Kock för ja gillar å laga mat osv, å styling för jag tkr de verkar intressant
Vilken klass går du i , & gillar du den? - 7A och jag älskar den.

FAMILJ

 Vad heter din mamma? - Carina
 Vad heter din pappa? - Peter
 Vad heter dina syskon? - Joel
 Är dina föräldrar skilda? - yes
Vad heter dina mor och far föräldrar? - Marita och Staffan heter mormor och morfar iaf.. Farmor och farfar kommer jag inte ihåg.. ååh hemsk jag känner mig nu :(
 Trivs du hemma? -Ja, de är ju mitt hem
 Om inte, varför? - 
 Hur är din familj? - som den är
 Är dina föräldrar pinsamma? - pappa iaf, och mamma ibland
Låter dina föräldrar dig göra mycket? -  Nej

ANTINGEN ELLER

Sommar eller vinter? - Sommar
 Bikini eller baddräkt? - Bikini
Rosa eller blått? - Blått

 Öl eller cider? - Cider
 Vin eller sprit? - inget
 Bada eller sola? - båda
 Bli älskad eller att älska? - Båda ?
 Fjortis eller emo? - Inget av dem 
 John Mayer eller Johnny Cash? - vet inte vilka nån är troja
 Pop eller rock? - pop


RANDOM

Skostorlek? - 34 typ
 Längd? - 1.46 
Gillar du bananer? - ja
Leker du gärna häst? - nej
 Vad heter dina bästa kompisar? - Ida,Moa & gabbi är de närmaste iaf
 Hatar du någon? - ja det gör jag verkligen
 Vad köpte du senast? - kebab
 Vad åt du senast? - kebab
Är det många i din skola som gillar dig? - vaihelvete ?
 Sista frågan; Är du fattig? - somfan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0