vafan är dehär ?!

2012-10-29
10:33:00
(på första bilden, JA de är massa kvistar/grenar på tomten, för igår sågade nån gubbe ner trädet där)
 

Jag vaknade runt 10 nånting, och som vanligt kollade jag först instagram först för å se om det hänt nå.. Kunde knappt förstå? HELA instagram va ju förfan spammat med SNÖ bilder !? Inte tala om näär jag gick in på facebook?! VAFAN, varenda jävla status handla ju om SNÖ. 
 
Snön kommer ju förfan varenda år, inte konstigt med det. Även lär folk klaga över facebook å instagram att de snöar, hahah jaa vafan.. Vi ser nog att det snöar själva, man behöver inte skriva ut att de snöar på facebook hela tiden, vi har ju fan ögon och kan titta själva. 
 

Iallafall, Efter alla dryga facebook statusar och bilder på instagram så gick jag upp ur sängen och kollade SJÄLV, och jävlaarr va de snöar! :D De är jättemycket snö ute och de snöar fortfarande!  Hoppas denna snö håller sig kvar! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0