youghurt,flingor & banan

2012-10-29
16:29:58


De är en sånhär slappdag då jag verkligen inte orkar med nånting. Det är mörkt ute och de kommer bara mer och mer snö.
Ändå är de rätt mysigt att tända små ljus och bara mysa under filten med en kopp varm oboy.
Ensam hemma var jag oxå, tills nu då lena kom hem.
Skönt att va ensam ibland med, men de e ju alltid skönare om nån är hemma en dag som denhär.
Vid 8 kommer även mina låtsasbrorsor hem från kryssningen så blir väll att tvinga med samuel ut i snön med mig en stund iallafall!

Blogglusten är inte på topp idag, eftersom att jag inte gjort så mycket idag så har jag inget att skriva om heller.
Men några till inlägg blir det nog.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0