gimp

2012-09-19
19:36:30
 
 
gif maker
Nuså. hejsan! har tillbringat halva dagen åt att försöka förstå mig på gimp, och ja.. det går väl sådär kanske man ska säga. haha, men bilderna här ovan säger väl att jag kommit en liten bit iallfall. 
 
Skolan idag var väldigt seg, har gått ca en månad i skolan, kanske inte ens det, och om jag ska va ärlig har jag redan tröttnat. så himla tråkigt, menmen.. gör mitt bästa iallafall för att klara mig i framtiden och gå ut med någolunda bra betyg och försöka slippa något omprov.
 
På tal om prov så har vi ett prov imorgon redan, biologi.  jag har pluggat så mycket jag orkar men känner att allt kommer in, men går ut lika fort. Kommer gå skit för mig rent ut sagt. Men, får göra mitt bästa. 
 
Nu ska jag iallafall gå ner och ta en varm dusch och sedan sätta mig framför tvn och mysa med familjen till bonde söker fru. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0