idag kom även du till himlen, älskade du

2012-09-22
20:50:03
 
make a gifÄven du fick det bra tillslut, älskade ängel.   Jag är så glad över att jag följde med till dig igår, och bara se dig ligga där helt still och höra hur du andades, så fint.  Kunde dock inte inse att de kanske skulle vara sista gången jag såg dig. Kan även inte förstå det än, att du är borta, borta för evigt.  Det sista jag fick säga till dig, det var dedär orden, de tre orden som betyder allt, nämligen jag älskar dig.   Även känns det bra, jag fick säga dom orden till honom. En del av mig vill förstå, och en annan del vill inte förstå. Det är svårt.
Jag minns det som igår, alla gånger du var barnvakt till mig, den glada, togika gammelmorfar som du var. 
 
Jag saknar digJag saknar digJag saknar digJag saknar dig. 
Men du var gammal, du kunde inte röra dig, inte äta, inte dricka, inte göra nånting. Du bara låg där, helt borta. Men ändå visste jag att du hörde oss, och du kommer alltid finnas runt omkring oss, i våra minnen, i våra tankar - och i våra hjärtan.
Du är guld värd, jag älskar dig så himla mycket,  men jag vet att du har det bra nu.. I himlen, jag ser er framför mig, dig och Svea. Ni har det bra, tillsammans. Ni är ni två änglar som vakar över oss i himlen, jag känner det på mig.  
Du var stark, du hade kämpat dig fram ända till idag, då din kropp inte orkade längre. Jag tänker leva för dig, och kämpa för din skull.
 

Glöm aldrig att jag älskar dig, och jag glömmer dig aldrig min fina krigare. Vila i frid. ♥

Kommentarer
Postat av: gabriella

åh , lillllllla duu <3<3<3<3<3
älskar dig å de vet du. Så jävla tufft å förlora någon man älskar. Men dom är här , exakt hela tiden.
du vet att jag också finns här. hos dig , i din garderob - i din pappas säng.. vad vet du ? vad vet lena? vad vet adam ? ingen vet .. bara jag å han. <3

HAHHAHAHAHA ensam jag , sitter å asgarvar för mig själv...

MEN PUSS Å DU VET ATT JAG FINNS <333333333333

Svar: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA jävla cp.. xDDD
pusspuss älskar dig<3333333333333333333333333333333333333
My Wesström

2012-09-22 @ 20:59:32 - http://gabriellasigvardssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0