sorry

2012-09-25
21:20:40
Hejsan.  Anledningen till dålig uppdatering är att hela dagen har jag tillbringat dagen tillsammans med 2 av de bästa! Alltid lika roligt att vara med dom cp:na.  Vi kolla iallafall på någon film.. tänkte tipsa om den senare.. då jag först lär kolla va den heter å sånt är jag för lat för, haha ;)
 

Vi gick iallafall ner till ishallen, men först gick vi förbi Min gammelmorfars gamla lägenhet då mormor och morfar var där, så vi kika förbi och sa hej.  När vi kom till ishallen stog de redan typ 3-1. sedan öka de hela tiden, då dom vann med 11-1 mot sandviken. Wohoo!! hejaheja ;) ahahahha!
 
Nu ligger jag här i min säng å tänkte öva lite på so:n eftersom vi har prov på torsdag, och som vanligt fattar jag ingenting ;)
 

OJ juste! fick reda på resultatet av biologiprovet idag å.. 29/43 tror jag de va.. HAHA woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0