Isak Danielson

2013-12-23
18:55:16
En favorit i X factor förra året var ju absolut Isak. Sket i vad alla andra sa, jag bara älskade den killen. När jag fär några dagar sedan upptäckte den här videon på när han sjunger en cover så blev jag så otroligt glad. Det var så längesen man såg och hörde något ifrån honom så att lyssna på den här låten till hans underbara röst gjorde mig varm om hjärtat. Hans röst är verkligen speciell och jag bara älskar han. 
 
På tal om något helt annat. Imorgon är det julafton? what? har ingen julkänsla över huvud taget och allt på grund av att det inte ens är lite snö på backen. Granen är uppe, ljusen är tända, paketen är under granen & det luktar julskinka i hela huset, trots det så känns det som om det vore höstlov istället för jullov. Åh, kom igen nu va! Pls låt det snöa inatt så jag vaknar upp till en vit jul. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0