answer

2013-02-09
12:10:00
 
Haha tack så mycketSkriv gärna ditt namn.
 
Alltså, klart man tänker på utseendet. De är ju liksom det första man ser. Och jag skulle faktiskt inte kunna vara tillsammans med en "ful" kille. Men oftast så har ju alla olika smak på killar/tjejer så "fula" killar finns ju egentligen inte. Det är ju hur man själv tycker. Alla killar jag oftast tycker är söta/snygga tycker mina kompisar superfula, och tur är väl det? haha. 
 
Och dehär med att bli kär detta år. Somsagt har det vart lite jobbigt på dehär med "kärleksfronten" för både min familj, vänner och mig förra året. Det har uppstått väldigt mycket problem inom vänner och familj just nu. Så dehär med kärlek har jag somsagt tröttnat på. Enligt mig så ställer det bara till problem. Visst skulle man vilja ha en kille som i sagorna, som aldrig sviker, kysser en framför sina vänner, och är sådär jätteperfekt. Men sånna finns inte. Ingen är perfekt. 
 
Kärleken idag är väl sådär, eller det går framåt. Men jag har ju många killkompisar osv. men somsagt, det är bara vänner. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0