dag13: Mina syskon

2013-02-20
14:43:00
...and that's who i am.love my picture ♥Tumblr
Har en bror. Han är tre år yngre än mig och heter Joel. Vi träffas inte så ofta eftersom vi bor i olika orter - Han hos mamma och jag hos pappa. 
Vi kan typ bråka och han kan vara världens jobbigaste men det hör väl till, antar jag. Eftersom han är min bror, och lillebror dessutom så är jag lite extra rädd om honom. Om någon skulle göra honom illa så skulle jag självklart hjälpt honom och stötta han. Jag är dålig på att visa det men jag kommer alltid försvara honom och stå på hans sida om något skulle hända i familjen och annars också. Han har en speciell plats i mitt hjärta som ingen annan kan ta. Tycker om han jättemycket och han är ju trotts allt den jag växt upp med och den första jag lärde känna efter mamma och pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0