dag3: Något jag vill ha

2013-02-03
10:19:00
Något jag verkligen skulle vilja ha är ju One Direction biljetter, eller "tickets" som de fint heter. Att få biljetter till 1D skulle ju vara rena drömmen typ. Eftersom det kostar runt 2000kr och är jättesvårt att få tag i dem så skulle det vara riktigt coolt att en dag få åka och se en riktig konsert med dom. Fast jag ska ju liksom leva ihop med Liam och bli bästavän med alla i 1D så dom kan ju ha privatkonserter för mig hela tiden om man säger så ;) haha.
 
~Rainbow Dreams~(1) FacebookWall Photos
Fridays I'm in LoveTwitter / Recente afbeeldingen van @inesbegdouriNothing's fine i'm torn on we heart it / visual bookmark #30759001

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0