grattiiis papii ♥

2013-02-25
15:20:52
Chronik-FotosImageShack® - Online Photo and Video HostingDEAR DADDY
 
(nej, han ser absolut inte ut sådär längre.. hahahhahahahah) 
 

Idag fyller världens bästa pappa år. Jättestort grattis på din dag pappa!

Vad skulle jag gjort utan dig? Du har hjälpt mig med så himla mycket. Vi bråkar väldigt sällan och vi kommer oftast bra överens. Jag vet att jag kan berätta allt för dig, även om jag inte gör det så vet jag att du alltid är vid min sida och kommer att stötta mig. Du är en av de bästa människorna i mitt liv. Jag ska aldrig göra dig besviken och jag vet att du tror på mig. Ibland är du verkligen skitjobbig, men jag antar att det är ditt jobb. Men jag älskar dig ändå och oavsett hur många killar jag än skaffar, så kommer du alltid vara min pappa och jag kommer se upp till dig och du kommer alltid ha den där lilla speciella platsen i mitt hjärta. Du kommer alltid vara den bästa och trotts dina misstag ibland så älskar jag dig ändå. Grattis ännu en gång på din dag! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0