svar på anonyma kommentarer

2013-02-06
21:58:00
 
 
 Har du pojkvän? 
 Haha, nej det har jag inte. Tänker aldrig skaffa det heller! Iallafall inte detta år. Har lovat mig själv att aldrig bli kär detta år och har det även som nyårslöfte. Har gått bra hittills, så det ska fan gå bra året ut! Kärlek kan vara fint, absolut. Men efter alla problem som uppstått de senaste månaderna nu där kärlek är inblandat så har jag fan tröttnat och jag orkar faktiskt inte med det just nu. Tänker lägga hela mitt år på att vara med mina underbara vänner och tillbringa hela min tid med dom och inge fan ska någon kille ingå då eller! 2013 ska bli bäst utan några kärleksproblem. 
 
Är du inte med Ida längre?
Antar att du menar Ida Ahlsen. Och vaaa? vad får dig att tro det? För jag inte skriver om henne mycket i bloggen? Klart jag är med Ida. Bara det att det inte blivit så mycket nu eftersom hon är med sin kille så har blivit att jag är med Moa och Gabbi oftare nu. Men självklart är jag med Ida med. Vi är ju hela tiden i skolan osv. Hon är ju min bästavän så klart jag har kontakt med henne så oroa dig inte för det du! 
Sen att vi kan ha våran humor ibland då vi säger olika saker om varandra är ju bara sånt som vi förstår, haha. 
Vi har tjejkvällar ibland och om typ en och en halv vecka ska vi hem till gabbi och ha det bäääst. Ida , jag, gabbi å Moa. Längtaaar eftersom det var så längesen vi alla 4 umgicks bara vi, hemma. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0