dag16: Mina rädslor

2013-01-19
16:36:00
 
Jag är rädd för ganska mycket, nästan hela tiden. Bla Stora killar å med det manar jag typ, sånnahär som är ute på bruket å hänger å typ, långa killar osv. (haha skit töntig jag vet, men har alltid vart det sen jag var liten) 
och är skit rädd att göra illa mig det är det värsta jag vet typ. Hatar det. Men de finns vissa speciella saker jag är riktigt rädd för och det är; 
 
Småkryp - Ville inte ta med det på bild för det kunde jag inte ens, det räckte med att jag bara sökte på småkryp på google så räckte det för mig. Och då menar jag verkligen ALLA småkryp, de är så jävla äckliga och vidriga så jag ryser så fort jag bara tänker på dem. 
 
Mörkret - Hemma är det lugnt, jag sover inte med lampa eller något. MEN att gå ensam en mörk kväll är bland det västa jag vet. Jag tänker HELA TIDEN på saker som verkligen inte får hända och jag typ springer hem typ, haha!
 
Bli ensam - En sak jag är riktigt rädd för är att bli lämnad ensam, att ingen vill vara med mig längre och alla bara sviker mig. Det är jag väldigt rädd för, bli ensam är det värsta som finns och ingen vill väl vara det? Tur jag har världens bästa vänner och familj så jag hoppas jag aldrig blir det.
 
Förlora någon jag älskar - Att någon som står mig riktigt, riktigt nära inte kommer finnas till livet längre. Vill inte tänka tanken att alla går bort nångång och snart kanske inte mina närmaste finns kvar längre, och det är jag riktigt rädd för. Vill ha kvar mina närmaste föralltid ju. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0