dagen med mamma

2013-01-12
20:59:54
 
Vakna typ halv 9 tack vare pappa, skit trött var jag trotts jag somna runt halv12. Jag låg kvar i sängen till typ tio i sedan gick jag ner. 
Vi åkte väl , 5-10 över 9 ungeför eftersom pappa sagt till Joel att vi skulle komma vid halv10. Dom skulle åka och kolla på crossar så då passa det bra att jag var med mamma lite. När jag hom hem till mamma la jag mig i soffan och kollade på tv. Hon gjorde äggröra till mig och sen prata vi lite sådär. Sedan åkte vi upp till affären och köpte saker till makaronesalladen som jag bestämmt att vi skulle äta ;) Skitgott. Även godis.   Vi hann bara börja med maten när vi kom hem då pappa och Joel kom igen. Vi bestämmde att jag skulle ta bussen hem istället så det gjorde jag. 
 
Vi åt, sedan kolla på tv igen.  Sen blev det att spela lite kort, det vart plump och vändtia, haha ;)  Tog kvart över 6 bussen hem och nu ligger jag här.   Så nu vet ni varför jag inte bloggat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0