galen dröm - igen

2013-01-31
07:12:31
remar, re-amar, amar.gabymasunari - Instafeed• Little Mix •
Tumblrbeach, love, sea, summer, surf - inspiring picture on Favim.comKeep your head up, the colors are beautifulI'm not stupid in love, the heart isI love you!Love Pictures
 
Sällan jag drömmer konstiga drömmar - men gillar att ta del av dom på min blogg så här har ni drömmen jag hade inatt. 
 
Jag, Ida, Moa och Gabbi var utomlands. Ida var helt plötsligt världskändis och var ute på turne och tog med oss så sina konserter världen över osv. 
Det var sommar och då hon inte sjöng och var ledig så badade vi i havet och jag träffade även min livs kärlek Emil under en konsert (?!) Jag tillbringade all min tid med honom och glömden nästan bort varför jag var där - ha kul med mina vänner.  
Men nejnej, det glömde jag bort och var hela tiden med Emil. Jag trodde han gjorde mig lycklig men det visade sig bara vara att han ville komma närmare Ida, så det gick åt helvete med honom. 
Moa hade fortfarande inte släppt Zayn i 1D och en dag bär vi var på stranden och hoppade från stora stenar i vattnet så fick vi syn på Zayn och hans tjej Perrie.  Moa hade träffat honom tidigare och dom var rätt bra vänner så Moa gick fram till dom, eller Zayn. Hon gav honom en stor kram och sa att hon hade saknat honom. 
Perrie verkade inte gilla det så mycket men hon sa ingenting. Dom gick vidare och Moa kom tillbaka till oss. 
 
På kvällen skulle ida ha en Konsert igen så jag,Moa och gabbi hitta på något. Vi gick ut på stranden och åt på en restaurang i närheten. Då fick Moa i sig lite för mycket alkohol kanske så hon visste knappt vad hon hette. Hon vingla runt överallt och skrev och jag och Gabbi visste knappt vad vi skulle göra.  
Och då mitt i kaoset kom Perrie och slog till Moa och skrev "DU ger fan i min pojkvän" . hahahahha.
 
Moa och Perrie blev tagen av polisen och Moa hamna i fyllecell under natten och dagen efter stod de i ALLA skvallertidningar att "Zayns Perrie hade hamnat i bråk med ett fyllo!" HAHAH!.
 
Zayn och Moas vänskap fortsatte och Perrie sa förlåt för det hon gjorde och allt var bra. 
Sedan satt vi på flyget hem och då vaknade jag. :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0