i'll always talk to you

2013-01-22
22:32:29
words | TumblrInstagramDessieHope blogg - Dessie pömsig - Nattstad
En grönögd brunetts dagbok! - Y.O.L.O -Likes | TumblrTwitter
 
Halv elva, skola imorgon. Inte fick jag någon läxa gjord heller men det ordnar väl sig. Tyskan kan jag ju (nästan) och Engelskan ska jag bara lära mig och översätta ordentligt. 
 
Bara en sak jag oroar mig lite för och det är min berättelse i skolan. Har så mycket jag vill skriva om och så mycket förslag men jag vet inte vad jag ska ta ändå, haha åh. Vill inte att den ska bli för lång men samtidigt får den inte vara för kort. Har fyra lektioner på mig nu och jag känner på mig att det kommer bli bra tillslut, hoppas jag. :D
 
Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0