jag älskar mat

2013-01-30
22:14:00
yeahhfucking lol.FOOD
quotes | TumblrFEmy *
 
 
Jag tycker alla borde sluta tänka så mycket på sin vikt och bara må bra istället. Jag står för att jag älskar mat och jag äter hela tiden, hihi. Därför tycker jag det är så tråkigt när vissa kommer å ba "Åh, jag måste banta" "jag är så tjock" "jag måste träna".. BARA SLUTA!.. Oavsett hur du ser ut så är du lika fin, även om du tycker du är tjock så lovar jag att det finns människor där ute som kommer älska dig precis som du är. Du är bra som du är och du ska inte behöva ändra dig för att bli accepterad. Och om du vill träna, ja.. Gör det då för att du frivilligt vill, inte för att du känner press för att bli smal. - känner du att du själv är tjock/fet/inte passar in. Känn inte så. Tänk istället att just DU är unik, det finns bara en DU i världen och just DU är fin som DU är.  
 
Smal som tjock - du är fortfarande lika värdefull. 
 
Gör som jag förfan, skit i vikten och må bra! Var stolt över dig själv och din kropp och skit i vad andra tycker om den. Ät hur mycket du vill, för gott är det, ellerhur? ;)  Äta bör man - annars dör man! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0