jag och läxor

2013-01-23
21:25:11
Teens Only ;I ♥ Fashionhahaha please be my...
 
Haha, Som ni kanske förstått så dehär med jag och läxor här inte ihop iallafall, hehe.  Fyfan vad tråkigt och surt det är alltså, förstår inte. Och aldrig blir det att man sätter sig och läser dehär jävla glosorna man har, alltid kommer det något annat i vägen. Ååh. 
 
Nej, NU JÄVLAR måste jag öva in dehär JÄVLA tyskaglosorna. Blööh.  
Tur jag ska bli hollywood fru och flytta ihop med Liam när jag blir stor så behöver inte ha nå jobb eller pengar ;) 
Haha, nejdå.  Men skulle ju vara drömmen faktiskt.
 
Nu säger jag godnatt för mig, så hörs vi imon.    Hemkunskap första två timmarna imorgon, och jag säger bara YEEAAH!! :D

Kommentarer
Postat av: Flipson

Sv; Ja, eller hur?! :D Världens sötaste!

Jag och läxor går inte heller ihop! Jag sitter typ dagen innan och smsar kompisar och frågar om svaren.. :$

2013-01-23 @ 23:34:24 - http://flipsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0