sova gott

2013-01-13
21:47:10
 
Gissa om jag kommer sova nå gott inatt i nån vecka framåt??? hihi jaaa somfan. 
Förra gången jag hade dehär lakanet sov jag som en kung varje dag i typ 2 veckor. Verkligen finaste killarna som finns. Å efter alla noveller jag läst så blir man bara så himla glad bara man ser dom. Finisar♥
 
Söndag idag, vilket betyder skola imon.  Hemskt, men eftersom vi har IUP dagar onsdag och torsdag så går veckan förmodligen väldigt snabbt. För er som inte vet så är IUP att man får hem arbete och jobba hemma istället för i skolan. Dock går man på utvecklingssamtal nångång där i dagarna så det är därför alla lärare är upptagna så man lär ta hem å jobba hemma, skönt somfan. Sova hur länge man vill! 
 
Aja, nu har jag skrivit mkt här, vi hörs imon! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0