things are not always what it seems

2013-01-11
19:59:16
 
 
När jag är arg tar jag ofta ut det på andra, vilket är väldigt fel ibland. Men tror nog alla människor gör det ibland. 
Därför tror jag att det kan vara bra att ha en skrivbok, en bok där man kan skriva ut sina känslor, dehär arga/ledsna känslorna som bara vill ut. Det har jag. För två år sen ungefär, så mådde jag inte precis som en dans på rosor, men ofta tog jag ut det i en bok, min illska och min ledsenhet. Boken har jag även kvar, jag kan läsa allt som hänt och ibland händer det tillomed att jag skriver också. Som nu tillexempel.  Allt som har hänt nu är så oförståligt så jag knappt fattar det själv, det är få som vet om händelsen och vill helst inte snacka om det med folk. 
 
Och just därför är dendär lilla dumma skrivboken bra, den finns alltid där, den tillåter dig skriva dina arga texter och dina hårda ord. En sak som håller dina djupaste hemligheter och aldrig sviker dig. 
En såm bok kanske låter töntig, men den är riktigt bra att ha när det väl gäller, boken är bland det bästa jag haft och kommer ha. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0