tillbakaaa

2013-01-06
18:26:02
Heeeej finaste ni.   Hoppas ni mår bra. Nu är jag hemma och ska försöka ta tag i dehär med bloggandet, känner att det ska bli kul igen. Dock vet jag inte vad jag ska blogga om riktigt men det ser vi väl, haha!
 
Har ärligt talat noll koll på dagarna nu och vat knappt vad det är för dag idag, de ända jag vet är att skolan börjar på Tisdag och är inte ett dugg taggad. 
 
I Fredags (?!) så åkte jag, Elin, Mormor och Morfar och hämta gabbi och sedan vidare till filmstaden för att se ännu en bio, andra gången den veckan! :D Det blev Berettelsen om Pi - väldigt bra.  Den såg jag, Elin och gabbi medans Mormor, Morfar , Mamma, Robin och Joel såg på Skyfall. 
Efter det blev klockan 12 och vi åkte vidare till Sandviken och käka på donken :love:  Klockan blev väl runt 1-2 när vi kom hem och vi somnade direkt. 
 
Nu kom jag hem för en stund sen och ja, ska väl kanske försöka fixa en ny design eller något. Om jag orkar eftersom kod och stilmallarna är helt cp för mig, haha jaja.
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0