drar till bästavän

2013-07-22
14:56:41
 
Tummen upp för det, eller vad säger du gabbi? ;)
 

Tar bussen till gabbi och bosätter mig där i några dagar. Var det en sak jag verkligen saknade när jag var i Turkiet så var det kontakten jag vanligvis brukade ha med henne. Vi snackade konstant hela tiden och i Turkiet kunde vi endast snacka på kvällarna i typ en halvtimme. Jaja, nu ska jag åka dit iallafall och det ska bli såå kul att träffa henne igen. 
 
One Directions nya sång kom ju även ut under turkiet-veckan och jag grät så fort jag hörde den. Idag kommer även musikvideon ut, taggad? eh, JAA! gud vad jag längtar! Men nu lär jag kila iväg så jag inte missar bussen, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0