kan inte vänta

2013-07-01
17:54:13
 
Kan ni bara gissa hur exalterad jag är tills den här filmen kommer ut i augusti eller?! jag gråter bara jag ser denna Trailer och att se dom i 3D, hur coolt?! Det kommer bli så himla perfekt och jag lovar att jag kommer att gråta under hela filmen. Taggar så jäkla mycket och hur goa är dom inte då? Zayn köpte ett hus till sin mamma, hur sött? nej nu gråter jag fan. Detta är bara ett måste att göra alltså. Just nu är denna film etta på min "att göra" lista kan jag lova er ;) Och kan knappt vänta tills deras nya singel låt kommer ut snart. Här i Juli med en musikvideo och allting?! Ja, det är så mycket som händer, hur ska mitt hjärta orka allting? Kommer bli så himla grymt, och även att man får höra en liten snutt av nya låten i trailern, alltså åh! nej nu måste jag sluta innan det slutar med att jag ligger avsvimmad på golvet. Hehe. 
 
   ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0