nobody compares to you

2013-07-02
14:35:43
 
Vaknade runt elva av den där jävla sågen som ska låta varje jävla morgon. Det jobbiga var nog att han startade den i tre sekunder, sen stannade han i fem, sen körde han igång igen i tre sekunder. Och så håller det på så ännu. Jag börjar faktiskt bli jävligt trött på att vakna på grund av grannen just nu faktiskt ":-)". 
Iallafall var det inget mer jag kunde göra så jag gick upp, fixade fil med banan i också hade pappa åkt och köpt nybakade bröd. Så gott! 
 
Nu ska jag vänta på att Ida ska höra av sig och sedan så blir det åka och handla lite inför ikväll för sedan for vi vidare till Gabbi för en liten tjejkväll. Dock utan vår Moa som ligger hemma och är sjuk, men sånt är livet. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0