nu är vi på gång

2013-07-12
16:54:12
 
Det här med att packa gillar jag verkligen inte. alltid får jag ångesten över något, oftast att det är någonting som saknas. Och om jag skulle glömma något viktigt? verkligen inte okej. Imorgon natt åker vi, vilket betyder att jag packar just nu. Viktiga grejer ska med och det är faktiskt mer saker än man tror som man behöver ha med sig även om det bara blir en vecka. 
 
Lyckades även riva upp mitt ben idag, inte så jätteallvarligt men det blev ett stort sträck och nog ser man det allt. Men men, alltid ska något hända när man ska göra något, i detta fall så kommer vi åka till ett vattenland. Tur det inte blev så jättadramatiskt och det hinner sluta svida och skit tills vi åker, uppenbarligen. 
 
Klev upp tidigt idag, redan vid åtta. Denhär jävla tandställningen lossnade ännu en gång så vi lärade åka in till Gävle med den. Vi passade även på att gå lite i valbo och göra några fynd. Sedan for vi till faster Karin och fikade lite i det underbara vädret idag. Nu är jag hemma och ska forsätta med allt. Men kände att jag behövde skriva av mig lite, jag uppdaterar ju inte så väldans ofta direkt, men det funkar, hehe. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0