pll & snabbnudlar

2013-07-05
14:25:11
 
Älskar när det är halvtaskigt väder ute på somrarna. Då har man äntligen tiden att bara krypa ner under täcket och slå på en bra film. Idag är en sån dag och den dagen kommer gå åt till att titta på ännu fler avsnitt av favoritserien Pretty Little Liars. Åh herregud, varför har jag inte lyssnat på Ida när hon hela tiden tjatat om att jag ska se serien tidigare? dock skulle jag nog inte ens vågat sett det tidigare, så jäkla spännande hela tiden.. Åh!!
Jaha, är på säsong tre nu, vad ska jag sen hitta på nä rjag sett klart allting? tur att säsong fyra är igång nu och att det inte har gått så många avsnitt ännu är ju bra för min del, då slipper jag vara så efter sen när jag väl ser ikapp, hihi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0