aldrig fel

2013-06-29
12:32:18
 
Jag vaknade riktigt tidigt imorse med tanke på när jag somnade. Men jag fick iallafall mina timmars sömn och jag känner mig rätt så utvilad nu. Jag tog en snabbdusch och sedan gjorde jag en snabb frukost av något jag hittade i kylen, dvs. Jordgubbar och melon, mums! 
 
Pappa är uppe vid någon motorcykelträff vilket resulterar till att jag blir ensam. Dock var jag där i fyra timmar igår och ska dit idag också, troligtvis. Det är skönt att bara komma ut på lite annat än det vanliga. Dock så är det jävligt tråkigt, men vad gör det när pappa är en del av "crewet" som fixar allting, så det är bara att gå in i det varma huset om man vill. Hihi. Ska även idag få testa att stå i kiosken och lite sånt. Ja, vi får helt enkelt se var dagen har att erbjuda! Vi hörs :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0