dag17: Det här får mig att må bra

2013-06-30
17:32:00
Haha! Känns som att jag skrev det hela tiden förut och jag antar att ni som känner mig vet vad jag menar. Men ni som är ny här och inte känner mig kan jag berätta det för ännu en gång, jag får nämnligen aldrig nog av att skriva det. 
 
Det här mina vänner. Det är kärlek för mig. Självklart så är det favoriterna i One Direction som får mig att må bra. Oavsett vad. Jag kan vara hur ledsen som helst och se en bild på dem, humöret inom mig blir bara till lycka så är allting bra igen. Okej, så lätt är det inte, men man kan väl säga att det delvis är sant. Dessa fem killar har faktiskt gjort mig till en helt annan människa än va jag var för några år sedan. Jag har fått högt självförtroende tack vare dom. Jag behöver inte gemföra mig med andra längre och bara av att höra deras låtar får mig på bättre humör. 
Dessa killar har förändrat mitt liv skulle man kunna säga. De betyder så himla mycket för mig och jag vet inte vad jag skulle göra idag om jag aldrig hade upptäckt dessa killar. 
 
Till en början var jag inte alls lika exalterad. Jag kommer ihåg att jag endast tyckte Liam, Niall och Zayn var snygga och de enda låtarna jag hade hört var What makes you beautiful och One Thing. Jag trodde aldrig då, att dessa killar nu idag skulle vara en sån stor del i mitt liv. Jag hade faktiskt inte ens kunnat föreställa mig det. 
Första gången jag såg WMYB så tänkte jag mest bara "jaha, vad är det här", men sedan hörde jag låten flera gånger, la till den på min spotifylista och lyssnade på den någon gång ibland.  
 
Men det var först när jag såg dem i programmet "Kvällen är din" med Martin Stenmark som jag fick upp synen riktigt för dem. De var så himla goa mot tjejen och jag kommer ihåg att det redan började då. Jag ringde Ida och grät och jag såg till och med reprisen dagen efter. Man kan väl säga att efter det så har det vart helt kaos i mitt liv, dem går i mina tankar dagligen och tillsammans med mina vänner är vi galna tillsammans! 
 
Ärligt talat vet jag inte varför jag just föll för dessa killar i just detta band eftersom det finns så himla mycket andra band. Men jag antar att det var just deras charm, deras musik och deras sätt att vara som gjorde att jag blev intresserad. De alla fem står med fötterna på jorden, behöver inte göra sig till och får miljontals tjejer att känna sig speciella. Jag bara älskar dem och det är dom som får mig att må bra, varje dag, hela tiden. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0