Stockholm

2013-03-01
20:28:00

Inte bloggat på flera dagar nu och man kan väl säga att jag tagit en liten paus. Det har hänt mycket under dessa dagar men det kanske kommer i något annat inlägg om jag orkar berätta allt.

Men idag iallafall så hände nog det bästa. Jag, mamma och min moster åkte till Stockholm. Det första vi gjorde var att gå i på 1Dworld och jag kände redan när jag kom in i mood-gallerian hur bra det skulle bli. Såklart blev det bara bättre å bättre å när jag kom in i själva 1Dworld blev jag nästan stum. Ville gråta men självklart gjorde jag det inte bland alla folk. Ringde istället gabbi panikslagen och berätta ut mina känslor typ. Hehe.
Efter 1,5h där inne med panikångest va jag skulle köpa så blev det en bok, filmen å en affisch med mig i kassen och är SÅÅ nöjd.
Sen gick vi till one piece och där fick jag ett par byxor!
Vi har gått och gått hela dagen så är helt slut i benen. Nu ska jag sätta på mig mysiskkläderna och mysa med släkten!

Vi hörs! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0