frozen yoghurt

2014-08-07
21:34:00
 
Klockan halv tolv imorse bestämde jag, Elin och Gabbi oss för att ta en spontanare till Gävle. Bl a för att äta på den nya Frozen Yoghurt-baren som kommit dit. Jag har aldrig ätit det förut men jag har sett på bilder hur jävla gott det sett ut och det var det också! Jag hade dock velat haft lite mer tillbehör i min än jag hade, men nu vet jag till nästa gång att jag inte ska ta så mycket yoghurt kanske, hehe.
 
Efter det så tog vi oss ut i regnvädret men gick direkt in i nian för lite shopping. Jag fick dock bara med mig en klänning hem men nöjd blev jag med den, jag har faktiskt hela sommaren letat efter något i den stilen och nu (när sommarfan praktiskt taget är över) ska jag såklart ha hittat en, jaja. Kanske kan jag ha den mycket nästa sommar istället! Jag återkommer med bilder :) lol 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0