på tisdag..

2014-08-15
11:43:00
 
 
.. Börjar någonting jag verkligen inte ser fram emot. Skolan såklart. Ännu kan jag inte förstå att lilla jag börjar 9an om bara några dagar. Snart är det dax att välja gymnasium som jag fortfarande inte har någon aning om vad jag vill, det är väldigt jobbigt med tanke på att de flesta av mina kompisar redan har planerat hela sin framtid medans jag själv knappt vet vad jag ska göra imorgon liksom? det är lite frustrerande faktiskt. 
 
Sedan har ju schemat lagts ut på nätet och jag vill ta livet av mig redan nu, innan skolan ens börjat. Det är INGENTING som är rätt på dehär schemat och det gör mig otroligt deprimerad att våra raster är på max tio minuter. Jag kommer ju ihåg hur stressigt vi hade det mellan lektionerna förra terminen då man knappt hinner ta sig till nästa klassrum innan lektionen börjat då man endast har fem minuter på sig och på den tiden så ska man hinna hämta böcker i skåpet och so on? nej fyfan för idiotfan som gjort schemat, hur fan har den personen tänkt? 
Möjligtvis är jag nöjd över fredagarna då vi där slutar runt 2 som vi aldrig gjort tidigare, men som ni ser på vårat schema ovan så har vi inte alls långa raster och lunchrasterna är på 40min. Nej usch, är inte nöjd alls över vårat schema och våran svenskalärare ska vi inte heller ha längre. Tänker jag efter så är det inte många lärare vi har kvar, vi har bytt lärare i nästan varje ämne förutom våra mentorslärare och tur somfan är väl det. 
 
Nej usch, sommarlovet är inte slut än och redan nu är jag stressad över skolan bara genom att se vårat schema. Så jävla nice att ha ca 1h SO varje dag utom på torsdagar, wohoo! *gråter*
 
Standard att tagga hela jävla sommarlovet på att få se nya schemat och när det väl kommer vill man bara gråta blod. Vi har haft ett cpschema de senaste tre åren, självklart ska detta följa traditionen! så.jävla.ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0