julklapparna 2014

2014-12-26
15:33:08
 
Julen blev kort sagt jättemysig och precis som den ska vara. Jag o min tremänning Hanna fick även chansen att tomta för mina småkusiner och jag trodde jag skulle råka göra något som skulle förstöra deras tro på tomten men jag hoppas att vi lyckades i alla fall, det verkade som det! Jag var inte ens själva tomten utan jag var tomtens lilla nisse som hjälpte till lite! haha ;) Detta var vad jag fick i alle fall! Tusen tack världens bästa släkt! ♥
Victoria's secret bodymist, bodylotion, tvål och en slags necessär.
 Pennor och tillbehör, choklad, minttabletter, armband och tandborstar. Samt det bästa, en gigantisk Liam!
 Massor av köksredskap! 
Filt, film,borste & något till hörlurarna
Moneeey & biokort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0