jullovsmorgonen

2014-12-19
07:11:17
⛄☁
Känslan av att vakna upp och veta att det är sista dagen på hela året man måste kliva upp o vidare till skolan. Det är faktiskt lite sjukt att halva terminen av 9an har gått och det känns verkligen inte så, att veta att vi bara har en termin kvar (som jag vet kommer gå galet fort den med) gör mig både ledsen och glad på samma gång. Glad att grundskolan är över men ledsen för att få lämna klassen.
 
Jag har aldrig sett det på detta vis tidigare, att detta blir sista "julen" vi tillbringar med våran underbara klass och bästa lärare. Nästa år denna tid så går jag första ring på gymnasiet med nya lärare o nya klasskompisar, det är ganska läskigt att inse men idag ska jag verkligen ta vara av de sista timmarna då vi ska kolla på film, fika och spela julklappsleken. 
 
Efter skolan som slutar kl 11 så ska jag o Gabbi bege oss till gymmet och köra sista passet för ett litet tag. Det kan vara bra att ta ett litet break nu till jul då förhoppningsvis bättre motivation kommer tillbaka därefter då. 
 
Nu ska jag gå ner till TVrummet då julkalendern som jag starkt följt detta år med, börjar. Ärligt så är jag besviken över att det inte är någon snö men ska jag vara ärlig så är det väl inte snö i större delar av Sverige heller så var är det för skillnad egentligen? den är ganska bra ändå för att inte ha någon julkänsla alls, tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0