sammanfattar året kort

2014-12-30
15:51:58
Lite bilder från 2014
 
Jag vet inte alls vart jag ska börja men ska jag se detta året i det stora hela så har det varit det bästa året under hela min livstid. Det har varit så otroligt kul och jag har gjort saker jag inte gjort tidigare. 
Jag har lärt känna nya vänner som fått mig att skratta så mycket under årets gång, skolan som jag kämpat på med under hela terminen har gett resultat och jag har tagit hand om min hälsa o kropp på ett bra sätt genom att tagit tag i träningen. Det har helt enkelt varit ett lärorikt o roligt år där drama knappt uppstått runt omkring mig, vilket jag är glad över. 
 
Liksom jag fått nya vänner så har jag även kommit i kontakt med gamla igen. Max och Ofelia är två av dom som idag står mig väldigt nära o som gjort det förut också, men som jag under årens gång bara glidit ifrån mer och mer, därför är jag glad över att jag vi fått kontakten igen. Trots det så skulle jag ändå vilja påstå att det varit mitt, Gabbis och Elins år. Min och Elins vänskap har stärkts och vi har kommit varandra närmare medans jag och Gabbi blivit tajtare än innan, något som jag knappt kunde se vara möjligt. 
 
Under året har jag som tidigare år försökt hållit mig ifrån kärleken och även i år har jag lyckats hålla mig ifrån att "inte bli kär", som tur är. Killar är verkligen inte min grej har jag kommit underfund med även detta år, men kärleken till mina grabbkompisar är enorm. Finns det något bättre än att kunna umgås som vänner utan att behöva "hålla på" med den personen? 
 
Jag skulle kunna påstå att detta året varit väldigt bra i det stora hela. Visst har det funnits dagar då jag bara vetat sjunka under jorden, lagt mig under täcket och bara försvinna, men jag har efter ett tag tagit mig i kragen och insett att jag faktiskt inte har något att må dåligt över. Jag har fantastiska vänner och familj som bryr sig om mig och accepterar mig precis som jag är. Jag är riktigt nöjd över detta året och det känns faktiskt lite tråkigt att behöva lämna 2014 bakom sig och välkomna ett nytt år.
 
Det roliga är att ibland ser jag året som 2012 fortfarande, trots att det är två år sedan. Men tiden går så sjukt fort och jag kan knappt fatta det. Det är sjukt läskigt att tänka på att år 2010 var för snart 5 år sedan? uscha! 
 
tack till alla runt omkring mig som gjort mitt 2014 helt underbart♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0