one tree hill

2014-02-18
21:38:00
 
 
Idag hände det som absolut inte fick hända jag började titta på ännu en serie! Som om det inte räckte med Prettly Little Liars och Vampire Diaries redan? Mina tankar om att börja se OTH har länge funnits i mitt bakhuvud men aldrig riktigt vetat om jag skulle klara att kolla på nio säsonger liksom, var det värt det? kan inte riktigt säga så mycket om denna serie än då jag endast passerat första avsnittet, dock det lilla jag sett har varit otroligt grymt och jag är faktiskt redan helt kär i serien, även den blonda brorsan Luke (Chad Michael Murray), gooosh har ända sedan jag såg The Cinderella Story älskat honom och att han nu är en av huvudpersonerna gjorde inte saken värre precis, hehe. Vad jag dock läst på google redan är att han kommer försvinna i säsong 7 och 8, men jag hoppas att det har en bra anledning så jag slipper må dåligt över det, men som tur var så kommer han tydligen tillbaka för att hjälpa sin bästa vän Haley igen, (Am I wrong?) well, får väl kolla och se. Ser fram emot att följa denna serie för att bli fast i första avsnittet kan ju bli farligt. 
 
Dock var det kanske en rätt så dålig tajming då jag har kemiprov imorgon och kan inte så väldigt mycket, därför så måste jag tillägna all tid åt att plugga tyvärr, men jag får la försöka hinna med båda. Dessutom så har Engelskaprovet som varade Måndag och Tisdag (idag) varit så ett prov kvar innan lovet bara, kämpaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0