mitt 2013: Januari-Mars

2014-01-20
21:40:49
| Gjorde scones och egen marmelad på hemkunskapen | Fick min telefon | One Directions "Kiss You" video kom ut | Var i en period där jag tog vidrigt mkt egopics | Var överlycklig över att min Fridatidning kommit |
| Bakade cupcakes | Firade pappa som fyller år den 25e och jag den 26e | Släkten från Sthlm kom | Åkte skidor för första gången | Gjorde lax i ugnen på hemkunskapen | Hade besök av Harry Styles på sena februarinatten ;) |
| Var ute hos mormor & morfar och träffade släkten från Norr | Rykten om att Liam skulle lämna bandet gick som resulterade att jag grät, sedan Twittrade han och berättade att allt var okej | Var till Sthlm och gick på 1D World | Startade min egen, första Novellblogg som jag än idag, 20 Januari 2014 har kvar och hållet aktiv | Sträckläste 1Ds bok på tågresan hem från Sthlm och läste ut den senare på kvällen | Kirra mitt första B på en skrivuppgift |
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0