Stuck in love

2014-01-20
07:23:00
Igår övervägde jag att titta på Stuck in love trots allt. Well, jag kan ju bara säga det att det är favoritfilmen just nu. Om jag ville skulle jag kunna se den om och om igen, dock skulle jag inte alls vilja tjata ut den redan, men denna film hade verkligen en sån otroligt fin handling och kärleken som finns där hela tiden går inte att beskriva, det är helt sjukt vad bra filmen var och jag ångrar inte en sekund att jag lade ner tid på den igårkväll. 
 
Handling; En stor författare står fortfarande utanför sitt ex hus och stalkar på nätterna, något varken barnen eller exet själv verkar uppskatta, killen i familjen, Rusty, är den enda som har kontakt med sin mamma vars pappan håller koll på, sedan hon lämnade familjen har Samantha, det äldsta barnet tagit avstånd ifrån sin mamma då hon såg med sina egna ögon hur hennes mamma var otrogen med en annan man och efter det har hon aldrig vågat fäst sig vid någon annan kille, rädd för att bli sviken. Dom båda barnen Rusty och Samantha har gåvan efter pappan att skriva och Samantha ska publicera sin första bok. 
Följ denna familj under 1,5h och bli med om massor av saker man kanske aldrig hade förväntat sig i början. 
 
Kommentar; Oftast brukar filmer vara halvt seg ibland, inte denna film. Enligt mig så var den bra rakt igenom och allt i filmen var verkligen verklighetsbaserat, jag gillar skådespelarna och Lily Collins och Logan Lerman är verkligen sååå söta. Denna var helt klart den bästa jag sett på länge och jag rekommenderar den verkligen. Otroligt gryyym film som enligt mig är sevärd!!
 
Mitt Betyg;
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0