tar mig tiden att blogga lite

2014-01-19
21:16:22
 
Åh, känner mig verkligen så dålig på detta. Det känns som att jag inte har bloggat på evigheter, och sant.. Det senaste riktiga inlägget var ju faktiskt från förra året. Hehe, nej jag skämta. Ärligt talat så fokuserar jag mer på vänner, familj, skolarbete och min novellblogg än vad jag gör med denna privata bloggen. Det blir liksom inte av att gå in och skriva som förut. Istället skriver jag sånt som jag älskar, noveller. Det är både en bra övning och en grej jag verkligen kommer ha nytta av i skolan. Skrivandet får mig att känna mig lugn, som att jag befinner mig in i en annan värld just då. 
Jag säger om och om igen att jag ska bli bättre på att blogga, visste, jag önskar att jag var bättre på att uppdatera också, men nu ska jag faktiskt inte lova det - jag vet att jag inte kommer att kunna hålla det. 
 
Mycket har hänt sen sist. Julen är över, ett nytt år har börjat och en ny termin har startat. Just nu orkar jag inte berätta alla mina dagar i detalj, det är ju faktiskt omöjligt. Men jag kan ju säga det att min start på det nya året var underbart, jag tillbringade mina dagar före och efter nyår med min fina släkt uppe i norr och stannade där tills dagen innan skolan. Jag kom hem rätt så sent och jag var skapligt trött i skolan dagen efter, jag var ju dock inte så ensam om det så bra var ju de. 
 
Klockan är tio över nio och det är söndag. Rätt trött är jag idag faktiskt. Just nu står jag mellan valen sova eller titta på en film som verkar bra. Stuck in love, har ni sett den? Det är ju både Logan Lerman och Lily Collins med som skådespelare något som gör filmen så mycket intressantare då jag älskar dom. Kommentarerna på filmen (som jag läst på Swefilmer) säger att den är väldigt bra. 
Äsch, kanske tittar jag på den och om jag skulle somna så är det ju inte hela världen. Imorgon är det skola för min del, som vanligt och jag känner mig inte alls taggad på det. Faktum är att jag ser verkligen ingen dag som en bra dag längre. Torsdagar var vanligtvis den bästa då vi hade hemkunskap på morgonen, nu när det bytts ut till SO och Svenska istället så känns det ju sådär. Jaja, vi hörs när vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0