Blogglust

2014-07-21
11:34:53


Jag har ingen som helst aning om var jag fick en sådan kick att blogga helt plötsligt. Detta blir mitt tredje inlägg bara idag och ibland så önskar jag att lyckan till skrivandet och bloggandet fanns där precis varje dag, men det gör den inte. 

Bilderna ovan är helt nytagna och ska föreställa min outfit för dagen. Vädret är underbart idag och för tillfället sitter jag på altanen och skriver. Jag kan inte förstå att mer än halva sommarlovet har gått och det känns som att jag inte gjort något alls, när jag i själva verket gjort mer än vad jag vanligtvis brukar göra, detta är absolut en sommar jag vill och kommer att minnas och jag är jätteglad att den inte är över ännu.
Är det inte konstigt, här sitter jag med tankarna i huvudet att jag absolut inte gjort något alls i sommar, för det är ju så det känns, men tänker jag tillbaka på vad jag gjort från dagen vi fick skolavslutning tills nu så är det ändå en jädra massa grejer och det får mig att må snäppet bättre! 

Vad har jag gjort denna sommar då? Jo jag har för det mestadels bara tagit det lugnt med vänner. Gymmet har tyvärr glidit lite åt sidan dessa veckor så det är väl den enda fördelen med att skolan sätter igång i höst igen - jag kommer in i vardagen igen med gym, skola och tröttheten att inte orka göra något mer om dagarna. 
Jag kan inte fatta att jag, lilla My som nydligen gick ut 3an (känns det som) kommer börja 9an till hösten, egentligen är det helt ofattbart. Vad som gör mig mest nedstämd är självklart tanken att behöva skiljas från min klass, men jag hoppas vi alla håller kontakten på ett eller annat vis! 

Shit, nu blev det ett sånthär långt jävla inlägg igen där jag bara skriver ut mina tankar, men attans vad skönt det är att få göra det ibland egentligen? Aja, tänkte precis skriva att jag skulle gå ut och sola mig i finvädret men jag skulle isåfall ljuga då jag hatar att sola och vara ute i den heta värmen, skuggan är verkligen ett ställe för mig varma dagar som dessa!

Just det, jag skippar serierna The Originals och Revenge för ett tag och har istället börjat titta på "Lost" som fullkomligt fångat mitt intresse. Huruvida jag fortsätter med de två förstnämnda i framtiden får vi se, just nu finns det bara en serie och även lite Harry Potter som jag tittar om på! 

Ha det så bra i finvädret så hörs vi nästa gång jag känner att jag behöver skriva av mig! :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0