need for speed

2014-07-14
14:28:00
Igår tittade jag på en film som jag och några kompisar tänkte gå på för flera månader sedan när den var bioaktuell. Eftersom det aldrig blev något på bio så blev jag extra lycklig när jag såg att den nu fanns ute på på Swefilmer! Det var lätt värt att titta på filmen i 2 timmar för helt ärligt, filmen var underbart bra! Jag är inte alls så mycket för action och sånna saker men fan, skådespelarna är så grymma och bilarna är to die for så vad fanns det att säga nej till när jag stod mellan valen att titta och inte titta? 
 
Handling: Street-racern Tobey Marshall är nyutkommen från fängelset efter att ha satts dit av sin affärspartner och blivit dömd för ett brott han inte begått. Hungrig efter hämnd bestämmer sig Tobey för att köra ett race från kust till kust medan hans ex-partner har satt ett högt pris på hans huvud.
 
Betyg: 9/10! Den hade lätt fått en 10a om jag inte hade varit så otroligt trött att jag inte hängde med i vissa svängar sådär ;) men jag rekommenderar den verkligen, grym var den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0