Nya favoriter i garderoben

2014-07-31
17:00:00
(Håller upp tröjan pga ni ska kunna se hur de ser ut där uppe)
 
Var i Hedemora med mormor och min lilla kusin Hampus igår och med mig hem fick jag ett par byxor. Eftersom det är lite annorlunda butiker i den stan så fanns det inga vanliga butiker som H&M eller BikBok, därför kommer jag inte ihåg vad affären jag köpte byxorna på heter, om jag ska vara ärlig. De skulle i varje fall ha kostat 359kr men var nedsatta med 50%. Det var också de sista byxorna som hängde där med precis min storlek oxå så allt passade ju bra. 
Dom är verkligen suuuupersköna, de är ett sånt tyg där de är mjuka som tights och man kan ju faktiskt ha dessa byxor till nästan vad som helst, de är så praktiska samtidigt som de är snygga å sköna!
 
Idag kom jag hem från mormor, jag har gymmat magen och benen idag så nu känner jag mig riktigt nöjd! Dock kommer släkten hit vid 6 och ska äta här och med allt pappa köpt tills ikväll så kommer dessa magövningar jag gjorde idag inte ha någon betydelse i alla fall *suck*. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0