cozy

2014-06-25
14:56:14
 
Idag är det exakt två veckor sedan jag satt i kyrkan och inväntade sommarlov. Gaah, två veckor och det har inte varit sommarväder någon dag alls. När solen väl legat på har det varit kallt som satan i alla fall och är inte solen framme så är det molnigt såklart. När fan ska sommaren komma till Sverige på riktigt då? usch, slöseri på mitt sommarlov! 
 
Dagar som dessa, då regnet bara öser ner, ligger jag bara inomhus och tjockar i mig massa onyttigt. Vad finns det att göra egentligen? jag har pausar serierna ett tag nu i alla fall, faktiskt så har jag inte tittat på varken Revenge eller The Originals på flera veckor men det kanske är det dessa skitdagar är till för? 
Jag kom för någon timme sedan hem från gymmet, det regnade både när jag åkte dit och hem men tack vare snälla Gabbis föräldrar så fick jag skjuts den korta sträckan fram och tillbaka från gymmet. Kom hem, duschade och drog på mig min jumpsuit som jag förövrigt köpte med mormor i Måndags när jag var i Falun med hon och morfar. Fick även med mig ett par shorts och ett linne hem. 
 
Vad händer senare då? jag och pappa ska åka ner till bruket snart för att hämta ut någonting på posten, det kan vara någon bankdosa då jag nydligen fått mitt bankkort, haha. Dock har jag varken någon kod till kortet än eller något alls, men det ska vi väl troligen också fixa idag. 
Gud vad mycket jag skriver?! nu tar jag nog och avrundar här, lol. 
Höres och synes! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0