Orkeslösa jag

2014-11-04
19:22:08

Det är redan november? På riktigt, vart tar tiden vägen? Vet inte heller vad det är med mig men jag känner mig orkeslös, nere och allmänt hösttrött. Redo för vintern är jag då i varje fall inte, det är ett som är säkert. Skolan tar upp åtta timmar av min vardag, en timme ägnar jag till gymmet och den resterande tiden tar jag det lugnt. Äter, sover och kollar på denna otroligt dramatiska dokusåpan Paradise Hotel som jag aldrig trodde jag skulle fastna något så mycket för. 

Denna vecka känner jag mig rätt så omotiverad till det mesta som kommer i min väg. SO-prov på fredag o måndag, sedan har vi även prov i NO o engelska veckan därefter om jag fattade det rätt. 

Kände för en liten powernap efter dagens vanliga rutiner med skolan o träningen, men sedan kom jag på mig själv att om jag gör det så blir det jobbigare än det redan är att somna om nätterna, jaja. 

Nu tänkte jag fortsätta läsa på lite om andra världskriget sedan så kanske jag ska börja skriva lite på en uppsats vi har i svenskan! Lol, haaade så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0