the blind side

2014-11-14
21:35:58
 
Har länge tänkt att tittat på denna film och nu är jag glad att jag äntligen gjort det. Filmen var otroligt gripande, jag blev fullkomligt tagen av denna rulle, den var bra rakt igenom! Egentligen ville jag aldrig att den skulle ta slut, men jag är så himla glad över att den slutade så otroligt bra! Speciellt i slutet när man fick se riktiga bilder på Michael och den riktiga familjen. REKOMMENTERAR DENNA STARKT!

Handling: Det handlar om Michael Oher, en hemlös afroamerikan, som har en drogpåverkad mamma. När sedan en vit, glamorös och rik familj upptäcker Michael och bestämmer sig för att hjälpa honom så förändrar hans liv totalt. Filmen är verklighetsbaserad. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0