älskade lördag

2014-10-18
10:03:55
Nu är det ett tag sedan jag skrev här, igen. Jag har egentligen inte gjort någonting när jag inte bloggat men lusten har liksom inte funnits där. Det är oktober och utomhus är det kallt & jävligt. Kan egentligen inte förstå det fina i det. För tillfället ligger jag inne, nerbäddad i min säng och har precis vaknat. Glad över att jag för en gångs skull tar det lugnt utan att inte ha skolan i bakhuvudet. 
Det är nämnligen så att nu innan lovet så har jag prao, jag ska alltså inte gå i skolan på hela två veckor och därför kan inte lärarna ge oss något till prov under dessa veckor, dock har vi fullspäckat med sånna när vi kommer tillbaka men det får jag ta tag i då. 
 
Vad har jag gjort då? jag har lyckats kirrat A på SOprovet om Imperalismen o Första Världskriget, B på tyskaprovet och ett poäng ifrån B på Fysiken, jag kan inget annat än att vara glad över min insats i skolan. Denna vecka har gått ut väldigt mycket på att åka bil, vi har varit på tre skolmässor tre dagar i rad och jag har både kommit hem tomhänt och fullt med info i mitt huvud. Det är så att två av dagarna fanns den linjen jag vill gå och efter dagarna på mässan så är jag helt fast besluten till att gå Hotell & Turism, linjen verkar passa mig så otroligt bra och jag vill inget hellre att gå där. Efter att jag för tillfället är besluten så finns det inget annat än att plugga,plugga,plugga för att komma in till de jag vill. 
 
I veckan som kommer kommer jag att ha fullt upp, på Måndag ska jag åka lastbil med min morbror, passet börjar 04.00 så jag ska alltså kliva upp tills dess, lagomt trött jag kommer vara på måndagskvällen när jag ska tillbringa natten hos Elin med hon o gabbi för att vi dagen därefter ska till Borgarskolan o vara med Hotell & Turism -ettorna en dag, på onsdag ska jag också upp innan fyra då jag ska åka lastbil igen, på torsdag ska jag & Elin praoa vid högbo, sedan så på fredag ska jag vara med pappsen på hans jobb. Tackar gud att jag då börjar lite senare och slutar tidigt en Fredag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0