idag är en dag

2014-10-19
17:44:00
Där jag har otroligt tråkigt. Jag orkar inte göra något alls och jag vill inte göra det heller. Egentligen skulle jag behöva ta tag i mitt rum men också mig själv. Jag är otroligt flottig och väldigt ofräsch i kroppen efter allt godis jag mölat i mig denna helt, inte bra om jag får säga det själv. Inte bra alls. Men ibland måste man unna sig något, eller? denna helg har varit en sådan. 
 
Jag antar att det är ödet som vill att jag ska vila upp mig till veckan som kommer bestå av tidiga morgonar till praoen. Det jag mest ser fram emot måste nog vara när vi ska hälsa på Borgis o se hur den klassen har det! 
Vad händer nudå? jo jag ska väl gå ner och äta lite kycklingspätt med potatisgratäng kanske? ja det låter bra. TYVÄRR känner man sig så otränad så fort man tar helg, allt känns liksom meningslöst även om det samtisigt är behövligt och skönt med två dagars ledigt. Men man känner sig konstig, helt enkelt. Det går inte riktigt att förklara men något jag i varje fall vet är att jag behöver finna lite motivation till att gå på gymmet igen, just nu känns det bara så otroligt jobbigt allting men jag får försöka hitta ett sätt att se det roliga i att träna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0