jacuzzibad o hämtmat med vänner

2014-10-27
20:20:46
Från snapchat där det var en "gör en ful min när My inte är beredd"-tagning
 
Efter att ha spenderat lördagskvällen tillsammans med massa vänner i Valbo så kom jag lagomt trött hem på söndagseftermiddagen. Hungrig var jag inte heller då vi åt på donken när vi åkte därifrån. Direkt hoppade jag in i duschen, sedan gick jag upp för att sätta igång en film och bara ta det lugnt. 
 
Några timmar senare ringde jag Max på FaceTime där vi snackade en stund innan vi tillslut bestämde oss för att träffas. Vi skrev till Cagri som direkt nappade på idéen om att gå till Max för att bada i deras Jacuzzi. Väl när vi satt där, chillade o snackade massor om allt möjligt så mådde jag så otroligt bra. Lördagskvällen blev lyckad och rolig men jag visste även att söndagskvällen skulle bli likaså, och visst blev den det. Efter flera timmar i den bubblande poolen så gick vi upp, beställde pizza och köpte även cheeseballs på affären när vi hämtade den och sedan såg vi en film. Dom som känner mig kan kanske redan ana vilken? Självklart blev det We're the millers! det är helt sjukt hur mycket jag skrattar åt den rullen, de är ju easy den bästa!
 
Runt 11 kom jag hem, förberedde mig för sängen och somnade pladdask efter att ha snackat med min syster Helena i telefonen en stund. 
Attans vad det uppskattas att ha så underbara vänner, är otroligt lyckligt lottad över att ha de människor jag vill ha i mitt liv. 
 
Efter jäkla massa onyttigt i helgen så var det jävligt skönt att vara tillbaka på gymmet idag igen! Nu ska jag se kalrt den dåliga filmen jag började se igår, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0