höga krav på mig själv

2014-09-05
07:02:57
Dagens outfit idag, 5/9-14
 
Sällan det alltid tröjer flera månader innan vi hörs igen när skolan börjar. Det är helt enkelt så att jag glömmer bloggen helt och hållet. 
Idag har vi två läxförhör, Tyska och SO. Tyskan kom jag på IGÅR att vi hade så den kan jag inte alls mycket av medans SO:n har jag övat på hela veckan, även om jag nu är säker på att jag kan den och har kunnat den hela veckan så känner jag ändå att jag måste ta hem och läsa på den. 
 
SO är ett ämne jag har bra betyg i och kraven på mig själv att jag ska behålla det så så är stora. Man kan väl egentligen säga att samhällsorienterande ämnen är det jag har lättast med i hela skolan (förutom svenska) och självklart vill jag lyckas med mina mål. Därför vill jag verkligen att detta ska gå vägen för denna terminen ska jag kämpa som aldrig förr med att få upp/behålla mina betyg som de är. 
 
Annars då? förutom att gå i skolan till tre så gymmar jag, Gabbi och Ida direkt efter skolan. Efter det är jag vanligtvis bara allmänt trött och tillbringar endast massa tid under täcket i sängen, kanske inte den bästa prioriteringen men det är jääävligt skönt kan jag säga!
 
Det är Fredag idag, lite skööönt med helg idag då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0