Sjuk

2014-09-11
20:00:00
OMG SER UT SOM ATT JAG EJ HAR NÅGRA BYXOR MEN JAG HAR MJUKISSHORTS!
 
Igår efter Camp P3 så kände jag mig lite krasslig som bara fan, jag tänkte bara "äh de går över", bara de att när jag satte mig på träningscykeln å cyklade 13min intervaller efteråt så var jag död och 
blev bara sämre. Runt 9-10 kunde jag ej prata på grund av halsont och jag sov väldigt dåligt inatt också på grund av att jag vaknade hela tiden.
 
Imorse övervägde jag att gå till skolan trots huvudvärk och en fruktansvärd halsont. Skolan gick åt helvete egentligen, ingenting var som de skulle å huvudet nästan sprängdes, ändå sade jag till mig själv att jag skulle klara av dagen så att jag kunde gymma efter. 
Vid skoldagens slut var jag så otroligt trött och tung i huvet att jag fullständigt sket i gymmet och for hem, tog en alvedon och en stepsil med massa te och därefter somnade jag skapligt i min säng.
 
Kl är nu åtta, huvudet gör inte längre lika ont men te, kvarg blandat med banan och strepsils gör min kväll. Nu laddar jag inför skoldagen imorgon, sista dagen innan helg så nu jävlar! Ska dock hem vid lunch då jag ska in till Gävle till tandläkarn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0